Verzendbeleid
Om ervoor te zorgen dat de bestelling vóór Kerstmis wordt afgeleverd, verzoeken wij u uw bestelling vóór 10 december te plaatsen. Bestellingen die na deze datum worden geplaatst, komen niet op tijd voor Kerstmis aan.
Verwerkingstijd: We hebben 1 tot 3 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken. Mocht er onverhoopt een aanzienlijke vertraging optreden bij het verzenden van je bestelling, dan ontvang je hierover een e-mail. Dank voor je begrip.
Verzending: De levertijd van je bestelling bedraagt 5 tot 7 werkdagen. Je kunt de voortgang eenvoudig volgen op onze website met behulp van Track&Trace.
Verzendkosten en levertijden: Voor producten die op voorraad zijn, bedraagt de totale levertijd 6 tot 10 werkdagen. Hieronder vind je de levertijden en verzendkosten per land:
|
Land |
Chauffeur voor pakketlevering |
Verzendkosten |
|
Nederland |
Post-NL |
Gratis |
De levertijden per status zijn als volgt, en de huidige status van het product wordt weergegeven op elke productpagina:
|
Status |
Betekenis |
Levertijd |
|
Op voorraad |
Artikel is direct beschikbaar in ons hoofdmagazijn en kan onmiddellijk worden verzonden. |
6-10 werkdagen |
|
Vertraagde beschikbaarheid |
Levering is vertraagd, mogelijk door een grotere vraag. |
10-20 werkdagen |
|
Niet op voorraad |
Artikel is niet op voorraad, geen informatie over levertijd beschikbaar. |
Niet leverbaar |
Bestelbevestiging en tracking van je bestelling: Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met het trackingnummer van je pakket. Binnen 24 uur wordt het Track & Trace-systeem geactiveerd, zodat je de zending kunt volgen via de pagina "Volg je bestelling".
Retour- en restitutiebeleid: Raadpleeg ons retour- en restitutiebeleid voor meer informatie over retourmogelijkheden en -stappen.
Beschadigd of defect product: Indien het product tijdens het transport beschadigd is, bieden we je kosteloos een vervanging of terugbetaling aan. Neem contact met ons op via support@utrechtsemode.nl.
Mijn pakket is zoek, wat nu!
Helaas is je pakket tijdens het transport zoekgeraakt. Je kunt kiezen tussen een gratis vervangend product of een terugbetaling. Neem contact met ons op via support@utrechtsemode.nl.
Betaling van je bestelling: Bij ons kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden, zoals VISA, Mastercard, American Express, iDEAL en Maestro. Alle betalingsmethoden bij Utrechtsemode.nl zijn SSL-gecodeerd om een veilige betaalomgeving te waarborgen. Voor meer informatie kun je terecht op de pagina: Betaalmethoden.
Verzending is altijd gratis. Bij verzending van de goederen wordt het risico van verlies, schade of vertraging overgedragen aan de klant. De verkoper is niet aansprakelijk voor claims die voortvloeien uit transportproblemen. Indien de koper bevestigt dat het bestelde product niet binnen de aangegeven levertijd is ontvangen, zal de verkoper de trackinginformatie van de zending en de lokale contactgegevens verstrekken en de koper waar mogelijk assisteren.
(Laatste update - 9 oktober 2024)